Donnerstag, 19. August 2010

Dare Devil.




(Shades; Ring; Shoes; Tights; Scarf: H&M; Shirt: Takko; Skirt: Zara)

Endlich wird das Wetter etwas besser :) Da man sich zurzeit aber nicht sicher sein kann ist mein outfit trotzdem etwas wärmer ausgefallen ;)
War heute kurz mit meiner kleinen Schwester im Bastelmarkt, ein paar Sachen einkaufen und hab die Gelegenheit genutzt meinen neuen Rock auszuführen und auch die Strumpfhose die ich in Budapest gekauft habe. Wahrscheinlich schneide ich die Zehen vorne ab und nehm sie als Leggins, hat das schonmal jemand gemacht von euch?

Finally the weather is getting better :) But still.. you can't be sure what to expect so my outfit wasn't that light.
Hit the town together with the little sister today, we were looking for some DIY stuff and I took the chance to wear my new skirt and the tights I bought in Budapest. I think about cutting the ends of and wearing it as a leggins, has anyone of you ever done that?

xoxo

Kommentare :

  1. Der Rock ist so toll, den hätte ich mir auch fast gekauft!

    AntwortenLöschen
  2. super schönes outfit!
    Die Strumpfhose ist super, super gut !

    AntwortenLöschen
  3. love the look! the leggings remind me a bit of those AMcQueen ones... :D i'm not a fan of wearing leggings on their own (as pants) i think they don't look right... but it depends on the length of the piece of clothing you are wearing in the upper half..can't wait to see some more looks from you!

    come visit me again :)

    kisses! http://www.sweetfancytreat.com/

    AntwortenLöschen
  4. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    AntwortenLöschen
  5. Nö, die Chucks waren in einer ganz normalen Auktion mit bieten ab 1 Euro, aber der Verkäufer hatte im Titel nen Rechtschreibfehler, hihi. Ich vermute dass ich sie deswegen so supergünstig bekommen hab :)

    AntwortenLöschen
  6. Dankeschön!!
    Ich mag deine Strumpfhose :)

    AntwortenLöschen

Be nice.