Mittwoch, 15. September 2010

Fallin asleep.









(Blazer: H&M; Shirt: Don't know; Pants; Shoes: New Yorker; Ring: DaWanda)

Nur schnell ein kurzer Post, ihr sehr mein gestriges Outfit.
Ich liiiebe den Blazer :)
Ja und meine kreative Seite. Ja das ist was ich im Unterricht mache und es drückt wahrscheinlich nicht nur meinen sondern auch den mentalen zustand meiner gesamten Stufe aus.
Sehr gut am dritten Tag des Schuljahres, vorallem wenns aufs Abi zugeht :D

Quick post about yesterdays Outfit, I just love the blazer :) Oh yeah and you can see what I'm doing during the lessons and it pretty much shows what not only me but also the rest of my year is feeling. Pretty good at the third school day, especially since it's the last year. Yeah and I know that you write asleep together but it looks better this way :D

xoxo


Kommentare :

Be nice.