Dienstag, 14. September 2010

Review.

via

Sie sind zurück :) Ich kann es nicht fassen, ich hab so lange gewartet.
Die neue Episode war einfach klasse, Serena und Blair in Paris, Zickenzoff und Versöhnung, das kennen wir ja schon :)
Dan angeblich der Vater von Georginas Kind, wieder nur ein Spielchen von ihr? Ich bin mir sicher, ich weiß nur noch nicht, was der Sinn dahinter ist.
Chucks kleines schwarzes Buch hat Nate zwar in gewisse Schwierigkeiten gebracht, aber er hat sich ein sehr schönes Mädel angelacht bei dem ich mir nicht ganz sicher bin ob sie nicht noch viele Probleme mitsich bringt ;)
So schön das alles war ganz konnte ich doch nicht vergessen, dass Jenny nicht dabei war und Chuck auch nur sehr kurz aufgetaucht ist.
Naja immerhin von Chuck werden wir wahrscheinlich nächste Woche wieder mehr sehen.
Oh und bin ich als einzigste der Meinung, dass wir Gossip Girl gefunden haben könnten?

They are back :) unbelivable, I have been waiting for soo long.
The new episode was amazing, Serena and Blair in Paris, hating and loving each other as always :)
Dan's supposently the father of Georginas child, again just another one of her games? I do think so but I'm not sure what's behind all this.
Chucks little black book got Nate into some truble but he also met a very nice girl, but I'm thinking she's going to be even more truble ;)
But as much as I enjoyed all this I just could not get over the fact that Jenny's missing and Chuck's only been seen quite a short time.
Well at least Chuck will be seen more often in the new episodes.
Oh and I'm the only one who thinks we might have found Gossip Girl?

And since I'm already reviewing I also wanna talk about the new Season 90210.
Also an amazing start, but a little bit much going on for me, earthqueaks, car accidents, rapes..
Well I would love to see Anni and Liam get together and I'd also love seeing Jason and Silver beeing back together but I think the last one wont happen, at least not so fast.
But what will happen to Naomi? Honestly I don't care at the moment but I'm afraid that something might happen to Silver.
Seems like almost all of the female charackters are going to be hurt.. I don't think silvers teacher dosen't just wanna be her teacher and even if Naomi presses Charges, noone will belive her, maybe not even Silver.
Ivy's gonna get hurt no matter if she leaves Jason or not, she'll find out about her friend anyways..
And Adrianna's going to destroy herself by singing the songs of a dead guy.
So I'll remind hoping for Annie and Liam to become a happy couple ;)

Going on about the topic lets talk about Vampire Diaries :)
Isn't it amazing when all of your favourite shows come back after you've been waiting so long? The only sad thing is that others stop ):
Well lets get back to The Vampire Diaries.
Interesting Episode is all I can say, I'm confused, I don't know who I want to be together, I don't know who I want to be hurt, and I have no Idea how everything is connected.
Well at least I can say I'm pretty sure Taylors Uncle knows something.. I heard they are werwolfes, wich would explain why taylor and his father got hurt when the device was turned on but I'm sure they didn't know whats going on. But the uncle knows, at least a bit, I'm sure.
Oh and yeah wouldn't Damon and Bonnie be a lovely couple? This boy needs some serious love!

deutsche übersetzung kommt auch bald.. wahrscheinlich ;)
tut mir leid hab einfach auf englisch weitergeschrieben und jetzt keine Lust alles nochmal zu schreiben :)

You know you love me,
xoxo

Kommentare :

  1. wo hast du die neue folge gesehen? ist die von der ersten staffel ne? ich liebe gg :)

    AntwortenLöschen
  2. danke dir! :) muss mir erst noch die dritte staffel anschauen. Hört sich auf jeden Fall gut an. Hoffe Jenny kommt öfter drin vor, mag die nämlich am meisten :)

    AntwortenLöschen
  3. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen
  4. Cannot wait for 90210 , but have yet to get into the vampire diaries ,, maybe this season ?

    Fifi and Niamh ( The WardrobeWars Girls)

    hope you stop by some time , comment and follow if you like what you see.

    AntwortenLöschen
  5. Ach schade ich mag die so total :( fänds geil wenn die in der vierten Staffel öfter vorkommt. Sie ist mein Liebling bei gg! :))

    AntwortenLöschen

Be nice.