Sonntag, 17. Februar 2013

2012

Da ich diese Woche krank war und daher keine Bilder von der Arbeit habe dachte ich ich zeige euch einige Bilder die ich noch auf meinem Laptop rumliegen hatte. 
Es sind auch alles Outfits die ich zur Arbeit anhatte, allerdings noch als ich mich jeden Tag umziehen musste und probiert habe das beste aus schwarzen Hosen/Röcken zu machen.

Since I have been sick all week and therefore don't have any pictures from work I tought I'd show you some old pictures I still had on my laptop. 
They're all from work, too, but from a time when I still had to change every day and tried to make the best out of having to wear black pants/skirts every day (seeing as I was to lazy to change completely and opted for wearing at least one piece I wouldn't have to change out of once i arrived at work)

xx

Keine Kommentare :

Kommentar veröffentlichen

Be nice.